Obecność drugiego człowieka, chęć rozmowy, otwartość, ciepły posiłek – mają moc, by odmienić choć na chwilę życie osamotnionych, starszych osób. Przekonuje o tym marka Knorr w niezwykłej kampanii „Wspólnie rozgrzewamy serca seniorów”, realizowanej we współpracy ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich.
Nadeszła piękna, złota jesień. To idealna okazja do wykorzystania jeszcze ciepłych dni oraz spędzenia czasu z najbliższymi na świeżym powietrzu. Czego nie może zabraknąć na plenerowym spotkaniu? Dobrego jedzenia!
Pamiętajmy, że to, jak będzie wyglądać nasza planeta, nasze morza i oceany, zależy także od nas i naszych codziennych wyborów, począwszy od segregacji śmieci, poprzez oszczędzanie zasobów, w tym wody, aż po to co znajdzie się na naszym stole. Kupując produkty z dzikich ryb wybierajmy mądrze.
Już blisko 90% ryb w produktach Rio Mare w skali globalnej pochodzi ze zrównoważonych połowów. To efekt współpracy firmy z organizacją WWF w ramach kampanii Razem dla Oceanów.
Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka w dniach 10-19 lipca br. wspólnie realizują akcję, której celem jest wsparcie zdrowia psychicznego nastolatków.
Hot dog to szybkie i pyszne danie. Na ogół kojarzy nam się z wakacyjnym klimatem, kiedy w miejscowościach turystycznych widzimy dużo budek serwujących ten letni przysmak.